.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدیمی‌ترین تیم فوتسال ایران از پا افتاد
شهروند ساری بعد از ۲۰ سال تیمداری در فوتسال کشور از ادامه فعالیت انصراف داد.

به گزارش شمال نیوز،  سعید نجاریان مدیر عامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: مشکلات مالی و برخی مشکلات دیگر که در دو سال اخیر برای تیم اتفاق افتاد سبب شد بعد از ۲۰ سال تیمداری در فوتسال کشور به صورت کتبی اعلام کنیم دیگر توانایی ادامه دادن وجود ندارد.

او افزود: وعده‌های زیادی در دو فصل اخیر شنیدیم، اما عملی نشد.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد: برند‌های تجاری مهم در استان‌های دیگر تیم داری می‌کنند، اما مگر می‌شود با وجود برند‌های بزرگ در استان هیچ حمایتی از تیم شهروند ساری نشود.

نجاریان گفت: هیچ حامی مالی تاکنون نداشتیم و تیمداری بدون دریافت کمک وحمایت‌های مالی نیز امکان پذیر نیست.

 
پنجره‌ای که بسته شد

درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در خصوص مشکلات تیم شهروند ساری گفت: پنجره نقل و انتقالات تیم شهروند ساری به علت بدهی در بخش فوتسال بانوان و آقایان بسته شده است.

این گفته رئیس هیات فوتبال مازندران در حالی است که نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری می‌گوید: بدهی تیم بانوان شهروند فصل گذشته پرداخت شده بود، اما بدهی این تیم را منتقل کردند به فوتبال آقایان و پنجره نقل و انتقالات تیم را بستند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از استاندار، نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست برای ریشه دار‌ترین تیم فوتسال فکری کنند.

نیم فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از چهارم دی ماه آغاز می‌شود و تیم شهروند اگر یک بازی دیگر در این مسابقات انجام ندهد طبق قانون از گردنه رقابت‌ها نیز حذف خواهد شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.